flamingoflickan.blogg.se

2016-02-25
22:58:00

Våxtorp, 12:e februari 2016

Årets första spelning med Flamingo. De var kanske något förvånade över att se mig och min trogna Flamingovän Malin på plats eftersom det inte var en officiell spelning. Men kontakter kan hjälpa till med mycket. Även att få se Flamingo! Jag hade aldrig varit på Solbacken, där spelningen hölls, innan. Det var ett mindre ställe med mycket bord och stolar runtomkring dansgolvet. Scenen var ganska hög. Med detta i åtanke kan ni tänka er att det är svårt att stå vid scenen och få bra bilder då det blir ett ganska osmickrande perspektiv, vem man än fotar. Men bilder togs och de sparas såklart i särskilda Flamingo-mappar på datorn.
 
Vi fick hela gänget att ställa upp på gruppbild också, mycket trevligt! Det är inte så ofta det blir av. Har så svårt att be om att få ta bild med band överlag, men kanske särskilt Flamingokvintetten. Man vill ju inte känna sig som en last mer än vad man redan gör när man inte lämnar de ifred haha! :D
 
Killarna i full gång.
 
Om man inte vill be bandet ställa upp på bild för jämnan kan man ordna det själv!
 
Men en gruppbild blev det denna gång. Väldigt tacksamt!! :D Ulf, Dennis, Stefan, Malin, Hasse, Douglas och jag.
 
Det blir en hektisk Flamingotid framöver. Våxtorp 12/2, Cinderella 24-25/2 och Halmstad 4/3. Inte mig emot! :P
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: