flamingoflickan.blogg.se

2016-05-26
13:07:24

Flamingokvintetten igen!

Jag, Malin och hennes mamma fick nöjet att njuta av ännu en spelning med Flamingokvintetten. En hel del bra danser för min del. Både med Malin och andra :D Lika kul varje gång att se dem spela. Fler gånger lär det bli! Både jag och Malin har redan planerat kommande tillfällen långt fram i tiden. Har ni gjort detsamma?
 
Låten "Oh vilken tjej" spelades och den är det sväng i vill jag lova! Om ni inte hört den (eller vill höra den igen) så lyssna nedan:
 
 
Jag och Malin.
 
Ulf och Hasse.
 
Dennis och Hasse.
 
Vår utstyrsel hade vi matchat någorlunda denna kväll :D Humle och Dumle haha!
 
Nu blir det ett litet uppehåll (om än inte så långt) innan vi ser dem igen. Förhoppningsvis om allt går vägen så blir det i Malung för min del! De spelar på måndagen den 18:e juli. Samtidigt som Arvingarna... Får se hur det ska lösas men oavsett tror jag att det kommer bli kul! Det är min första gång i Malung så jag hoppas det ska gå bra :)
 
Ha det gött på ett tag! Vi kanske ses i Malung? :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: