flamingoflickan.blogg.se

2016-03-03
12:51:00

Konsert igen!

Då ska Flamingokvintetten ha lite konserter igen! Så himla roligt! Jag var på konserten förra året i Kungälv, Mimers Hus, där nu Arvingarna ska ha konsert. Det var väldigt underhållande och jag tänker absolut gå igen. Jag satt på klockslaget biljetterna släpptes och bokade förra årets konsert. Kommer nog göra detsamma igen, man vill ju kunna välja de bästa platserna ;)
 
Får se om det blir Halmstad teater denna gång då jag nu lärt känna Malin som huserar på de södre breddgraderna i vårt land. Kul att gå tillsammans. Vet jag ju inte riktigt ännu vad jag gör till hösten heller men det löser sig!
 
Konsertturnén 2016
30/9 Teatern – Växjö  1/10 Teatern – Halmstad  7/10 Kulturhuset – Hässleholm  8/10 Konserthusteatern – Karlskrona  15/10 Östraboteatern – Uddevalla  21/10 Teatern – Varberg  22/10 TBA  28/10 Mimers Hus – Kungälv  29/10 Teatern – Kungsbacka
 
Planschen jag fick av personalen på Parken i Halmstad förrförra året sitter uppe så prydligt på min vägg.
 
Jämte sitter Arvingarna-planscher (en signerad av Casper!) och något Flamingo-inslag :P
 
Imorgon spelar de på Parken i Halmstad igen. Ses där! :D 
 
Kommentar:
2016-03-03 @ 23:31:24
#1: Harald Karlsson

Hej Sandra! Jättefin och intressant Blogg du har som du förstår så gillar jag också Flamingokvintetten härligt spelglada killar och Hasses fina röst! Sen är det ju också trevligt att få träffa dig ibland och dansa på båten!
Tack för att du lägger upp mina filmer
ha det gott /harald

Svar: Hej! Kul att du tycker det. Hoppas vi ses på båten igen! :) Ha det gött /Sandra
Sandra Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: